REKLAM

AYET-İ KERİME

22 Mart 2013 Cuma

BEDAVA ALDATANLAR KONTROLSÜZMÜ?

Telefon çaldı açtım
KARŞI .... .. iylemi görüşüyorum
BİZ  Evet buyurun 
KARŞI  Bedava ... kazandınız
BİZ  NEDEN? KAZANDIRDIKLARINIZIN SİZE GETİRİSİ NERDEN NASIL Kİ; BU BEDAVA SONRA OLMASIN!... ''ÖDE FATURAYI BİTSİN BU DAVA''
KARŞI Hayır efendim tlf. numarasına bakın (..RESMİ..) konuşma kayıt altında sizin için bu bedava ... ?..  onaylıyormusunuz
BİZ  Hayır kardeşim biz bedava kabul etmiyoruz..
KARŞI ısrarla lütfen sebebi nedir?
BİZ  sözleşme varmı? 
KARŞI evet...
BİZ  neden?
KARŞI anlaşmayı fesh ederseniz asıl tarifesine göre size fatura edeceğiz
BİZbu ne saçmalık bedavanın sözleşmesimi olur.. sonrasında mecburiyet ve fatura bana lazım değil tekrar rahatsız etmeyin BEDAVA İSTEMİ Y O R U M.. 
KARŞI Yine ısrarla tekrar anlatayım bey efendi .. d ı r .. dır   ...işte böyle bedava 
BİZ  TEKRARA GEREK YOKTU AYNI ŞEYLERİ KONUŞUYORSUN..helede şu on gündür defalarca tlf kirliliği rahasızlığı yapıyorsunuz...
KARŞI  hatlarımızda sıkıntılar yaşanıyor aksilikler bu yüzdendir..SİZİ BİR HAFTA SORA YİNE ARIYACAĞIZ
BİZ  Yazıklar olsun bu ne başı boşluk tüm özel bilgilerimi açmış önüne bir bir bana sayıyor tehdit edercesine illada tuzağına düşürecek ve resmi kurumun telefonu...!  kendi ismini vererek anlatan çene ustası eleman... demeye.. çalışırken pat!!!   tlf. yüzüme kapanıyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Hakkımda

Fotoğrafım
https://www.facebook.com/VAHDED.HOCA SİTEMİZİ ZİYARET EDİP ÜYE OLURSANIZ ÇALIŞMALARIMIZA DESTEK VERMİŞ OLURSUNUZ ALLAH cc CÜMLE MÜMİNLERDEN RAZI OLSUN.

selmun aleyküm